بلاگ

  • ۰
  • ۰

بافت ترگال چیست و چگونه است؟
پارچه ترگال پارچه ای محکم و بادوام است که برای دوخت لباس فرم مدارس، لباس کار و پلیور استفاده می شود. خرید پارچه ترگال برای دوخت لباس کار بسیار مناسب است زیرا این پارچه به راحتی چروک نمی شود و بافت محکمی دارد.
پارچه ترگال چیست؟
پارچه ترگال پارچه ای ایرانی است که اجزای اصلی آن الیاف پلی استر و ویسکوز است. عرض این پارچه پهن 150 سانتی متر است و در قوس های 40 متری قابل ارائه می باشد. لازم است بدانید که این پارچه کشسانی ندارد و رنگ آن نیز ثابت است. وزن ترگال 240 گرم است.
تارس بلند کارسانا
پارچه ترگال در دو نوع ساده و بافته توسط کارخانه های نساجی تولید می شود. باید دانست که در بازار پارچه ترگال ساده فقط از کلمه ترگل و برای پارچه ترگال تابیده فقط از کلمه کجراه استفاده می شود.
خرید پارچه ترگال برای دوخت لباس کار، لباس مدرسه، کت و شلوار، شلوار کردی، لباس بیمارستانی و ملحفه پیشنهاد می شود. تفاوت پارچه ترگال و کجره در سطح کجره است، خطوط منحنی در بافت این نوع ترگال که نوع ساده ای نیست، دیده می شود.
کاربردهای نساجی ترگال
پارچه های ترگال از جمله پارچه های پرطرفدار در صنعت نساجی هستند و در تنوع بسیار زیادی تولید و به فروش می رسند. استفاده از الیاف پنبه و پلی استر، روش های رنگرزی و غیره. از جمله دلایل تنوع این نوع بافت هستند.
با توجه به تنوع و طول پارچه ترگال کاربردها و کاربردها نیز زیاد است و می توان گفت پارچه ترگال بخش مهمی از صنعت نساجی است.
همانطور که در بالا ذکر شد، پارچه ترگال مصارف مختلفی دارد که در ادامه به تفصیل توضیح خواهیم داد:
پارچه ترگال لباس فرم مدارس
پارچه لباس مدرسه باید محکم و بادوام باشد. تا دانش آموز در طول سال تحصیلی به راحتی از آن استفاده کند. با توجه به اینکه پارچه ترگال ماندگاری خوبی دارد، خرید پارچه ترگال برای دوخت لباس فرم مدارس و پارچه ترگال برای کت و شلوار اداری توصیه می شود.
به غیر از پارچه فیونا و تنسلکش، پارچه ترگال نیز گزینه بسیار مناسبی برای دوخت شلوار اداری چهار فصل محسوب می شود. معمولا رنگ سرمه ای این پارچه برای دوخت لباس اداری خانم ها و آقایان طرفداران زیادی دارد.
ملافه های بیمارستانی
لباس فرم بیمار؛ لباس کارمندان؛ خرید پارچه ترگال برای ساخت لباس پزشک و پرستار و همچنین روپوش جراحی توصیه می شود. زیرا این پارچه خیلی کم لکه می گیرد و بعد از شستشو نیازی به اتوکشی ندارد.

 

پارچه ترگال لباس کار صنعتی
از پارچه تورگال برای  لباس برای مصارف صنعتی نیز استفاده می شود. در واقع ضخامت و کیفیت بالای این پارچه باعث استفاده از آن در زمینه های کاری متنوع شده است. پارچه های 100% نخی ترگال در تولید لباس کار فرم برای مشاغل در شرایط سخت مانند پالایشگاه ها، معادن، پمپ بنزین ها و ... استفاده می شود.
پارچه ترگال برای دوخت شلوار درست کرده اید
خرید پارچه ترگال ساده برای دوخت تمام شلوار کردی به شدت توصیه می شود. همانطور که می دانید دوخت شلوار کردی نیاز به پارچه زیادی دارد بنابراین انتخاب پارچه ترگال ارزان قیمت در دوخت این نوع شلوار بسیار به صرفه خواهد بود.

کارخانه نساجی ترگال
هر ساله به دلیل تقاضای زیاد برای پارچه ترگال، مقادیر زیادی از این پارچه در دو مدل ساده و منحنی در رنگ های مختلف با برندهای مختلف تولید و روانه بازار می شود. کارخانه های زیادی در زمینه تولید پارچه ترگال فعال هستند.
قیمت خرید و فروش عمده پوشاک ترگال
یکی از مهم ترین مواردی که متقاضیان در خرید پارچه ترگال با آن مواجه هستند «قیمت» است. شرایط فعلی بازار بسیاری از شرکت ها را به رقابت تبدیل کرده است. به همین دلیل، هر تولیدکننده ای می خواهد با قیمت کمتری خرید کند تا سود بیشتری کسب کند.
لازم به ذکر است که قیمت پارچه ترگال هر کارخانه متفاوت است و هر برند پارچه را با قیمت مصوب در بازار به فروش می رساند. دلیل اصلی این تفاوت قیمت نخ و کارمزد شرکت تکمیل پارچه است. هر دوی این مشکلات باعث تضاد قیمت نهایی پارچه هر کارخانه با سایر کارخانه ها می شود.

پارچه ترگال پارچه ای ایرانی است که اجزای اصلی آن الیاف پلی استر و ویسکوز است. عرض این پارچه پهن 150 سانتی متر است و در قوس های 40 متری قابل ارائه می باشد. لازم است بدانید که این پارچه کشسانی ندارد و رنگ آن نیز ثابت است. وزن ترگال 240 گرم است.

  • ۰۲/۱۱/۲۵
  • محمد مارانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی