بلاگ

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لباس کار نظامی

امروزه انتخاب هر نوع لباسی با برندها و سبک های جدید بی پایان و پیچیده است. هر روز به صورت آنلاین ارائه می شود یونیفرم های نظامی و لباس کار حس اتحاد و تعلق را در بین اعضای یک سازمان ترویج می کند. و به متحدان و دشمنان به طور یکسان قدرت و انضباط می بخشد. برای پرسنل نظامی، یونیفورم نوعی ارتباط است. رتبه، سابقه کار، سابقه کار را نشان می دهد. وظیفه و جوایز خاص دریافت شده در خلاصه لباس نظامی هدف عملی دارد. و از نظر ظاهری به راحتی می توان تعیین کرد که چه کسی کدام سمت را دارد. از کارکنان همایش گرفته تا آتش نشانان.
با چنین تنوع گسترده ای از تولید کنندگان، مارک ها و مدل ها، یک خریدار باهوش باید بداند که به دنبال چه چیزی باشد و لباس نظامی مورد نظر خود را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کند. مهمترین چیز در خرید لباس کار نظامی مناسب این است که نیازهای خود را مشخص کنید، پس از شناخت نیازهای شما و عوامل موثر در انتخاب شما مانند برند، ماندگاری و قیمت، می توانیم به دنبال لباس مناسب باشیم.
معنی لباس نظامی
لباس نظامی بخش کلیدی فرهنگ نظامی هر سازمانی است. ممکن است متوجه شوید که افراد هنگام پوشیدن یونیفورم نظامی رفتار متفاوتی از خود نشان می دهند، این به این دلیل است که قوانین رفتاری سختگیرانه ای برای اعضای نظامی هنگام پوشیدن لباس نظامی وجود دارد. در هر واحد نظامی، یونیفورم های مختلفی وجود دارد. این لباس ها با توجه به رشته کار، فصل، جنسیت، فصل و خیلی چیزهای دیگر متفاوت است. حقیقت این است که صدها نوع مختلف لباس نظامی وجود دارد و هر عضو ملزم به حفظ یونیفورم، نشان ها و نشان ها در طول آموزش اولیه خواهد بود. اگرچه لباس های فرم در ارتش آموزش داده می شود، اما برای یک چشم آموزش ندیده دشوار است که بداند یک سرباز در وهله اول متعلق به کدام شاخه است. نوع لباس نظامی و رنگ آن بر اساس سازمان و پست هر فرد تعیین می شود، علاوه بر نظم، امنیت فرد را افزایش می دهد.
لباس نظامی
ویژگی های لباس نظامی
اگر نگاه دقیق تری به لباس های نظامی ایران بیندازید، متوجه می شوید که این لباس ها معمولا طرح های پارتیزانه یا شطرنجی دارند و تعداد کمی از آن ها ساده هستند. انتخاب جنس و نوع طرح پارچه، رنگ و دوخت یکی از مهم ترین مسائلی است که هر سازمان نظامی در انتخاب و خرید لباس کار به آن توجه می کند. از آنجایی که یونیفرم های نظامی مانند یونیفرم های کار برای سایر مشاغل بادوام هستند، باید راحت باشند. لباس نظامی در محیط های مختلف مانند جاده ها، کوه ها، جنگل ها و در موقعیت هایی مانند تعقیب و گریز یا درگیری استفاده می شود، بنابراین دوام بالا و قابلیت عکس برداری در محیط را می طلبد. همچنین این گونه لباس ها باید مدام شسته شوند تا مواد لباس نظامی در شستشو کیفیت خود را از دست ندهد و پوشیده نشود.

جنس پارچه تمامی لباس های نظامی باید به گونه ای باشد که هوا به خوبی در آنها گردش کند تا گرما و عرق روی سربازان اثر نگذارد و در عملکرد آنها اختلال ایجاد نکند. انتخاب پارچه برای لباس نظامی به عوامل مختلفی از جمله دمای هوا، تابش مستقیم نور خورشید و خطرات محیطی بستگی دارد، زیرا لباس کار نظامی باید در برابر این عوامل نیز مقاوم باشد. فردی که یونیفورم نظامی می پوشد مسئولیت حفظ جان و مال دیگران را بر عهده دارد، بنابراین قبل از هر چیز باید از امنیت کافی نیز برخوردار باشد.
انواع لباس نظامی و کاربرد آنها
تنوع لباس های نظامی بسیار زیاد است و نمی توان به گروه، نوع پارچه و مدل خاصی اشاره کرد. لباس نظامی عموماً به لباس های مورد استفاده در صنایع دفاعی کشور (شامل نیروی مرزی، نیروی انتظامی، دریایی، هوایی، ترافیکی و ...) اطلاق می شود. همانطور که گفته شد، جنس، طرح و رنگ لباس نظامی بر اساس محیط کار، موقعیت و شرایط کاری انتخاب می شود و شامل بلوز و شلوار، مانتو، کلاه و آرم نظامی می باشد. در واقع علاوه بر نشان و درجات در لباس نظامی، نوع و طرح پارچه آن نیز نشان دهنده رتبه و جایگاه پوشنده آن است. به همین دلیل انواع یونیفرم های نظامی با توجه به پارچه آن ها طبقه بندی می شوند:
• لباس نظامی با پارچه تروریستی (پلنگی): این نوع پارچه در بین طراحان لباس نظامی رایج ترین است و علاوه بر افراد نظامی توسط افرادی که در محیط کار می کنند نیز استفاده می شود.
• تجهیزات نظامی پارچه طرح دیجیتال: این نوع پارچه با پیکسل های ریز زیاد می تواند الگوهای مختلفی ایجاد کند و استحکام شکل را افزایش دهد.
• لباس نظامی ساده: همانطور که از نام الگو پیداست، پارچه این نوع لباس نظامی بدون طرح و تک رنگ بوده و در محیط هایی مانند مناطق کویری یا برفی بهترین انتخاب است.
ویژگی های لباس نظامی
لباس نظامی
علاوه بر ویژگی های ذکر شده، جنس لباس نظامی نیز یکی از مهم ترین عواملی است که بر راحتی و هزینه تأثیر می گذارد. رایج ترین پارچه های مورد استفاده برای این دسته از لباس ها عبارتند از:
1- پارچه ترگال یا کجراه: پارچه ترگال پارچه ای رایج برای دوخت انواع لباس کار اداری، نظامی و صنعتی است. دلیل انتخاب این پارچه دوام بالا و وزن سبک آن است. پارچه ترگال از ترکیب الیاف ویسکوز و پلی استر ساخته شده و در رنگ ها و طرح های مختلف قابل سفارش است.
2- پارچه کتان: شکل پارچه کتان به صورت مورب شبیه به پارچه ترگال است اما تفاوت اصلی این دو نوع در این است که پارچه کتان دارای پارچه های نخی است و عملکرد آن بهتر خواهد بود زیرا از پارچه در لباس نظامی محافظت می کند. لباس نظامی با پارچه کتان ویژگی های دیگری از جمله راحتی، سبکی و استحکام بالا دارد اما قیمت آن کمی بالاتر از پارچه ترگال است.
3- پارچه های برزنتی: پارچه های کرباس به دلیل ضخامت نسبتاً بالایی که دارد برای لباس های کار نظامی مانند بلوز و کاپشن استفاده نمی شود اما بهترین انتخاب برای تولید کیف و کلاه و روکش می باشد. ویژگی اصلی این پارچه ها خاصیت ضد آب بودن آنهاست و قابل تولید در طرح های دیجیتال و چریکی می باشد.

یونیفرم نظامی
لباس نظامی اساساً لباسی است که توسط پرسنل نظامی، از جمله سربازان و نیروهای کادر، در زمان صلح و جنگ استفاده می شود. به طور کلی لباس های نظامی ویژگی های منحصر به فردی دارند. از آنجایی که لباس نظامی مانند هر لباس سازمانی دیگری نشان دهنده شخصیت و جایگاه فرد است، انتخاب لباس نظامی استاندارد بسیار مهم است.
علاوه بر این، در یک محیط نظامی، پوشیدن لباس نظامی ضروری تلقی می شود و رنگ آن، ویژگی هایی مانند طرح و اندازه باید مورد تایید ارتش باشد. مثال: لباس پلیس سبز و لباس ارتش خاکی است. رنگ و طرح لباس نظامی بر اساس وضعیت کاری و وظایف افراد در هر سازمان تعیین می شود.
ضمناً لباس های نظامی استانداردهای متفاوتی دارند و بسته به نوع کار، کلاس و محل کار ممکن است تکه های این نوع لباس ها متفاوت باشد. همچنین از نظر سایز، سایز لباس نظامی اهمیت زیادی دارد. یک سرباز می تواند در شرایط سختی قرار گیرد و به همین دلیل بسیار مهم است که سایز لباس او یکسان باشد و طبق قوانین انتخاب شود تا در حین کار مشکلی ایجاد نشود.
یونیفرم نظامی
انواع لباس نظامی و کاربرد آنها
یونیفورم نظامی مانند لباس نظامی یا لباس نظامی یا لباس پلیس را نباید با لباس شخصی که افراد می پوشند مقایسه کرد. لباس نظامی ظاهر یک فرد نظامی است. مردم نیروهای زمینی، خلبانان، پرسنل نیروی دریایی و غیره را با لباس هایشان شناسایی می کنند.
از طرفی یکنواختی لباس نظامی عنصری منسجم در سازمان های نظامی محسوب می شود که از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. در هر کشوری هر ارگان نظامی لباس مخصوصی دارد که کاربرد خاصی دارد.
تفاوت یونیفرم های نظامی تنها بین طبقات مختلف نیست، بلکه رنگ، طرح و جنس در تولیدی لباس کار های نظامی نیز با توجه به نوع استفاده و وضعیت فردی که لباس می پوشد، متفاوت است. مثلا:
در اکثر کشورها لباس وزارت دفاع به عنوان نماد قدرت نظامی در جامعه شناخته می شود. علاوه بر این، این لباس نماد اتحاد و وفاداری به نظام و اقتدار حکومت است.
یونیفرم های وزارت دفاع برای نیروهای مختلف دارای رنگ های مختلفی مانند سبز و زرد می باشد.
لباس وزارت دفاع باید در برابر آتش مقاوم باشد تا سرباز پس از مواجهه با آتش همچنان توانایی مبارزه با دشمن را داشته باشد. به همین دلیل پارچه های مقاوم جزء مهم لباس وزارت دفاع محسوب می شوند.
لباس نظامی نیروی زمینی عموماً شامل لباس نظامی و تجهیزات عملیاتی مانند کمربند، کلاه، چکمه و غیره است. برای استفاده در این زمینه طراحی و تولید می شوند.
یونیفرم های نظامی در برابر شرایط سخت و نامساعد مانند باد، باران، برف و غیره مقاومت بیشتری دارند. این ویژگی به یونیفرم های نیروی زمینی ارتش اجازه می دهد تا به طور مداوم در برابر شرایط مختلف و عوامل محیطی مختلف مقاومت کنند.
همچنین این نوع لباس قابلیت جذب و کاهش هوا را دارد. علاوه بر این، در شرایط تاریک و جنگی، یونیفرم نیروی زمینی به راحتی قابل تشخیص نیست و این مزیت به پرسنل نیروی زمینی اجازه می دهد تا عملیات را به صورت مخفی کاری و مخفی کاری انجام دهند.
پلیس به دلایل مختلف از جمله حملات تروریستی، جرایم اجتماعی و سایر مشکلات برای حفظ آرامش و امنیت همواره سعی در ارتقای مهارت های خود برای شرکت در فعالیت ها دارد.

  • محمد مارانی
  • ۰
  • ۰

نکات زیادی در هنگام شستن لباس کار وجود دارد. برای افزایش طول عمر لباس ها و حفظ سلامت آنها باید نکات مهمی رعایت شود.
اگر می خواهید لباس کار شما عملکرد و راحتی اصلی خود را حفظ کند، همیشه دستورالعمل های شستشوی هر محصول را دنبال کنید. دستورالعمل شستشوی لباس کار برای هر محصول جداگانه نوشته شده است.
کمتر بشویید
لباس های کاری که هر روز می پوشیم را می توان در ماشین لباسشویی شست. این باعث می شود لباس کار سریعتر خراب شود.
هر چه لباس های کار کمتر شسته شوند و با مواد شوینده تماس بیشتری نداشته باشند، ماندگاری بیشتری خواهند داشت. شستن دست می تواند عمر آن را افزایش دهد.
از شوینده های ملایم و رقیق استفاده کنید
تولید کنندگان مواد شوینده محصولات خود را با مصارف مختلف تولید می کنند، بهتر است از مواد شوینده رقیق شده در شستشو استفاده شود، شستشو و تخلیه آن راحت تر خواهد بود.
روش بهتری برای شستن لباس های کار
با آب سرد بشویید
تقریباً همه لباس‌های کار دارای برچسب دستورالعمل شستشو و دمای آب هستند، اما در همه موارد برای جلوگیری از چروک، کم آبی و تغییر رنگ، شستشو با آب سرد توصیه می‌شود. از شستن لباس ها خودداری می شود.
لباس کار را بعد از شستن بهتر است در هوا خشک کنید و روی مانتو پهن کنید و اگر پهن شد بهتر است با دست بچینید تا درست نشود و نیفتد. .
به مدت پانزده دقیقه از ماشین لباسشویی استفاده کنید.
شما می توانید لباس های روزمره را با کمی کثیفی و بدون لکه خاصی در پانزده دقیقه بشویید.
بررسی کنید که آیا ماشین لباسشویی شما این ویژگی را دارد، زیرا همه ماشین لباسشویی ها این ویژگی را ندارند.
لباس کار انتخابی شما نشان دهنده طرز فکر سازمانی و برند شماست. شما می توانید با انتخاب لباس کار مناسب و زیبا به بخش مهمی از اهداف سازمانی خود دست یابید. برای خرید انواع لباس کار با ما تماس بگیرید.

روش صحیح شستن لباس کار
لباس کار شما باید همیشه تمیز باشد تا ایمنی شما حفظ شود و استانداردهای مورد انتظار مطابقت داشته باشد. لباس پوشیده از گرد و غبار به میزان قابل توجهی دید و سایر ویژگی ها را کاهش می دهد و در نتیجه شما را در معرض خطر قرار می دهد. شستن منظم لباس های کار نیز کمک می کند زیرا گرد و غبار و کثیفی می توانند الیاف را از بین ببرند. عمر طولانی لباس کار مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست است.
همه لباس ها در معرض ساییدگی و پارگی یکسان نیستند، بنابراین تعداد شستشو برای انواع مختلف لباس کار به کار انجام شده و ماده ای که لباس کار از آن ساخته شده است، بستگی دارد. مانند هر لباس دیگری، لباس کار شما نیاز به مراقبت دارد، به خصوص اگر می خواهید دوام داشته باشد. این لباس ها معمولاً برای کار در شرایط سخت طراحی می شوند، اما این بدان معنا نیست که در برابر آسیب مقاوم هستند.
نکاتی برای شستن لباس های کار
✓ بهترین راه برای تعیین اینکه آیا یک پیراهن، ژاکت، شلوار یا سایر انواع لباس کار ایمنی قابل شستشو با ماشین لباسشویی است یا خیر، بررسی برچسب اطلاعات روی آن است. قبل از شستن لباس‌ها، دستورالعمل‌های روی برچسب را بخوانید که به وضوح می‌توانید از ماشین لباسشویی استفاده کنید یا خیر.
✓ برای محافظت از پارچه‌ها، نوارهای بازتابنده و چاپ روی لباس‌های کار، بهتر است قبل از شستن، آن‌ها را به بیرون برگردانید.
✓ برای شستن لباس های کار، بهتر است لباس های ساخته شده از مواد و رنگ یکسان را با هم بشویید، زیرا برخی از لباس های کار مواد شیمیایی آزاد می کنند که باعث تغییر رنگ یا آسیب به لباس های دیگر می شود.
✓ دستورالعمل های مراقبت از هر نوع لباس کار باید به دقت دنبال شود. برخی از لباس های کار ضد آب دارای خط و خش هایی هستند که ممکن است در هنگام شستشو و خشک کردن آسیب ببینند و برخی از لباس ها برای بازیابی مقاومت در برابر آب باید خشک یا اتو شوند.
✓ پشم یک محصول طبیعی است که می توان آن را تمیز نگه داشت. بنابراین، نیازی به شستن آن به اندازه لباس های کار کتانی یا لباس های ساخته شده از             مواد مصنوعی ندارد.
✓ برای شستن لباس های کار با ماشین لباسشویی بهتر است آن را پر کنید تا تعداد دفعات شستشو کاهش یابد.
✓ اغلب راهنماهایی را می بینید که به شما می گویند برای محافظت از لباس های کار خود را به طور مرتب تمیز کنید، نیازی نیست بلافاصله بعد از هر کار آنها را بشویید. سعی کنید یک یا دو بار در هفته شستشو دهید تا خواص ویژه لباس کار حفظ شود.
از بین بردن لکه از روی لباس کار
یکی از راه های آسان برای شستن لباس های کار در خانه، پاک کردن لکه ها بلافاصله پس از ایجاد کار است. تمیز کردن لکه ها در اسرع وقت به حذف آنها قبل از سفت شدن یا ته نشین شدن کمک می کند. در اینجا چندین راه برای از بین بردن لکه از روی لباس کار وجود دارد:
• برف: اگر کار ساختمانی می کنید یا کارهای فیزیکی دیگری انجام می دهید، ممکن است علاوه بر کثیفی و گرد و غبار، لکه های خون روی لباس نیز ظاهر شود. برای از بین بردن این نوع لکه ها، یک تکه یخ بردارید و به مدت یکی دو دقیقه روی لکه خون قرار دهید تا کاملا جذب شود، سپس آن را با یک پارچه تمیز و خشک پاک کنید و سپس لباس را بشویید.

• شیشه پاک کن: می توانید از مقداری شیشه پاک کن مانند یخ برای از بین بردن لکه های لباس کار یا موارد مشابه استفاده کنید.
• نشاسته ذرت: اگر در زمینه صنعتی و فنی کار می کنید، لکه های چربی و روغن بخشی از کار است، می توانید با کمک نشاسته ذرت این مشکل را حل کنید. هنگام شستن لباس کار، مقداری نشاسته ذرت را روی نقطه چرب لباس کار صنعتی خود بریزید، چربی را جذب می کند. سپس می توانید از یک قاشق برای پاک کردن گرد و غبار پر از چربی استفاده کنید.
نحوه شستن لباس کار در ماشین لباسشویی
اولین قدم برای شستن صحیح هر لباس، خواندن دستورالعمل های شستشو روی برچسب مراقبت است. سپس مطمئن شوید که تمام زیپ ها، دکمه ها، حلقه ها و غیره محکم بسته شده اند و قبل از قرار دادن لباس کار در ماشین لباسشویی، آنها را به داخل برگردانید تا به پارچه آسیبی نرسد. برخی از لباس‌های کار، از جمله لباس‌هایی که دارای نوارهای بازتابنده و پارچه‌های منحصربه‌فرد هستند، نیاز به مراقبت ویژه دارند.
هنگام شستن لباس های کار با دید بالا با جزئیات بازتابنده، همیشه باید از داخل بشویید، زیرا بازتاب هر قسمت از این لباس کار با هر بار شستشو کاهش می یابد، مگر اینکه به داخل بچرخد. توجه داشته باشید که آسیب دید بالا، مقاومت در برابر آتش یا مقاومت در برابر آب لباس کار ممکن است با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نباشد.
روش صحیح شستن لباس کار
نحوه شستن لباس کار با دست
بسیاری از کارشناسان می گویند که لباس های کثیف، بدبو و چرب باید بلافاصله پس از آمدن به خانه در آب داغ شسته شوند، گاهی اوقات لباس های کار آنقدر کثیف هستند که نمی توانند در ماشین لباسشویی شسته شوند و با دست راحت تر تمیز می شوند. برای این کار ابتدا باید لباس را به مدت 10 دقیقه خیس کنید، البته این کار برای لباس های ایمنی کار مانند لباس های برقی یا آتش نشانی توصیه نمی شود. سپس صابون، پودر یا مایع لباسشویی را به قسمت های آلوده لباس بمالید و در نهایت تمام لباس ها را بشویید. برای قدرت بیشتر در شستن لباس های کار، معمولا لباس های کار کثیف را باید با شوینده های آنزیمی شسته و خشک کنید و برای از بین بردن بوی لباس های کار می توانید مایع لباسشویی خود را با یک لیوان سرکه مخلوط کنید، بهتر است شستشو شود. بعد از شستشو لباس کار خود را در هوای آزاد خشک کنید.
ادامه مطلب: تولیدی لباس کار
شرایط مناسب برای شستن لباس های کار
1- مواد شوینده
هنگام شستشوی دستی لباس های کار، از شوینده های ارگانیک استفاده کنید که برای محیط و پوست شما ملایم هستند تا از تحریک پوست جلوگیری کنید. شوینده های مایع به پودر ترجیح داده می شوند زیرا ممکن است حاوی مواد ساینده باشند و برخی از این گرانول ها به درستی حل نشوند و به لباس کار آسیب برسانند. برای شستن لباس های کار از نرم کننده استفاده نکنید زیرا می تواند عملکرد پارچه را کاهش دهد و حاوی مواد شیمیایی خطرناکی باشد که روی برچسب ذکر نشده است. هنگام شستن لباس های کار یا لباس های ایمنی از سفید کننده استفاده نکنید، حتی اگر لکه هایی روی لباس وجود دارد، هرگز از سفید کننده یا مواد مشابه استفاده نکنند.

  • محمد مارانی
  • ۰
  • ۰

لباس کار ضد گاز

یکی از لباس های ایمنی لباس کار محافظ گاز شیمیایی است که فرد را از گازهای شیمیایی و گازهای خطرناک محافظت می کند.
لباس ضد گازهای شیمیایی
همانطور که می دانید کار در کارخانه ها و آزمایشگاه ها به دلیل تماس مستقیم با مواد شیمیایی و سمی و گازهای منتشر شده از آنها بسیار خطرناک است.
استنشاق و تماس بدن با گازهای شیمیایی می تواند باعث بیماری های ریوی و پوستی شود که می تواند عواقب بسیار جدی داشته باشد.
بنابراین افرادی که در چنین شرایطی کار می کنند باید برای محافظت از خود در برابر این گازها از لباس های محافظ مخصوص استفاده کنند.
کت و شلوارهای گازی و کشتی به گونه ای طراحی و تولید می شوند که تمامی قسمت های بدن حتی دست ها و صورت از این گازها محافظت می شود.
لباس کار جین مهندسی
مشخصات لباس های مقاوم در برابر گازهای شیمیایی
لباس ضد گاز موجود در بازار به صورت سرهمی است که در آن از دستکش نسوز و مخصوص روی دست و نوعی سپر و سپر برای صورت استفاده می شود.
چکمه های مقاوم در برابر گازهای شیمیایی برای پوشاندن پاها تولید می شد و زیره این کفش ها از استیل بود.
جنس این لباس ها PVC مقاوم در برابر حرارت است که از نفوذ گازها و مواد شیمیایی مختلف به لباس جلوگیری می کند.
این به این دلیل است که بسته بندی به صورت هرمتیک بسته شده است و هیچ راهی برای تنفس در آن وجود ندارد. بنابراین برای این منظور از کپسول های اکسیژن استفاده می شود.
خرید لباس ضد گاز شیمیایی
قبل از خرید لباس ضد گازهای شیمیایی به علائم کیفیت و تاییدیه مراکز تست لباس توجه کنید.
همچنین توصیه می کنیم قبل از استفاده تمام قسمت های پارچه مانند کپسول اکسیژن، دستکش، تاراک و بدنه اصلی را به طور کامل بررسی کنید تا مطمئن شوید که آسیبی ندیده است.
در صورت آسیب دیدن، می توان این دستکش ها را با دستکش های لاتکس و مقاوم جایگزین کرد.
این لباس باید متناسب با سایز شما باشد تا در فعالیت و حرکت اندام شما در حین کار اختلالی ایجاد نکند.
لباس کار جین مردانه
هزینه پوشاک مقاوم در برابر مواد شیمیایی با توجه به کاربرد و اهمیت آن بسیار بالاست.
بیشتر وسایل گازسوز موجود در بازار ساخت چین بوده و توسط شرکت های تجاری وارد می شود.
بنابراین این لباس ها وارداتی بوده و با توجه به نوسانات ارزی در ماه های اخیر، قیمت این کالا متغیر است تا ثابت.
قیمت لباس های گازگیر بستگی به نوع برند و شرکت سازنده، عمر لباس و عایق بودن آن در برابر انواع گازهای شیمیایی دارد.
قیمت لباس های ضد گاز در بازار از 35 میلیون تا 120 میلیون تومان است.
برای اطلاع دقیق از قیمت ها و نحوه خرید انواع لباس های ضد گاز و انواع آن ها بهتر است با شماره درج شده در قسمت فروش تماس گرفته و با رضایت خرید کنید.
لباسشویی شیمیایی
یکی از مهم ترین تجهیزات حفاظت فردی لباس کار است. لباس های شیمیایی نوعی لباس کار است که برای محافظت و ایزوله کردن افراد از خطرات شیمیایی استفاده می شود. در طول عملیات شیمیایی، افراد در محل در معرض مواد شیمیایی خطرناک قرار می گیرند، بنابراین تهیه لباس کار مقاوم در برابر مواد شیمیایی بسیار مهم است. انواع مختلفی از لباس های شیمیایی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های حفاظت شیمیایی و حفاظت محدودی هستند. بنابراین هنگام انتخاب نوع لباس باید به ماهیت مواد شیمیایی که فرد با آنها در تماس است، توجه داشت. البته باید به خاطر داشته باشید که لباس کار شیمیایی به تنهایی نمی تواند به طور کامل از کاربر محافظت کند

همچنین تولید لباس کار با توجه به استانداردهای ایمنی لباس های شیمیایی طراحی شده است، اکثر این محصولات با استفاده از PVC تقویت شده برای مقاومت لازم در برابر مواد شیمیایی ساخته می شوند. در عین حال در برخی مدل ها از مواد خاصی برای مقاومت در برابر سوختگی و گرما استفاده می شود، خوب است بدانید که این لباس های کار به دلیل طراحی برای کارهای مختلفی استفاده می شوند، مواد شیمیایی مورد نیاز را مشخص کنید:
• تولید و صنایع فنی انواع مواد شیمیایی از جمله گازها، اسیدها، بازها • پاکسازی و دفع زباله های خطرناک در محل در ایستگاه های پسماند • تولید سموم دفع آفات برای استفاده در کشاورزی و صنعت • حذف آزبست و سایر فعالیت های مرتبط با ذرات ریز خطرناک . • مواد شیمیایی و مخرب کار اضطراری در تماس با اسیدها انواع ظاهری در این طیف محصول وجود دارد: • لباس شیمیایی دو تکه • لباس شیمیایی یک تکه • لباس پر از مواد شیمیایی • لباس کار در برابر اسیدها و قلیاها • لباس در برابر گازها و بخارات شیمیایی • پیش بند شیمیایی
اما مهم ترین مسئله در هنگام خرید پوشاک شیمیایی، توجه به طول عمر لباس است. این دسته توسط دو عامل تعیین می شود: قابلیت استفاده مجدد و خطر ضد عفونی. به عنوان مثال، برخی از لباس ها یکبار مصرف هستند، در حالی که برخی دیگر را می توان دوباره استفاده کرد. لباس های شیمیایی یکبار مصرف معمولا سبک تر و ارزان تر از مدل های دیگر هستند. به طور مشابه، لباس کار شیمیایی قابل استفاده مجدد گران تر است، اما می تواند بارها و بارها بدون از دست دادن کارایی استفاده شود. در زیر به مزایای این نوع لباس کار می پردازیم. • راحتی داخل روکش به دلیل استفاده از الیاف پی وی سی • بدون ایجاد حساسیت و حساسیت • مقاوم در برابر نشت و پاشیدن مواد شیمیایی و اسیدی.
لباس شیمیایی
لیست قیمت لباس کار شیمیایی
خرید لباس شیمیایی:
از آنجایی که انواع مختلفی از لباس های شیمیایی وجود دارد، مانند لباس های ضد گاز، لباس های ضد اسید و لباس های شیمیایی، هنگام انتخاب لباس کار شیمیایی باید تصمیم بگیرید که کدام نوع لباس محافظ در برابر گازها و بخارات، لباس های محافظ در برابر پاشش پاشیده می شود. یا لباس محافظ ذرات متناسب با شرایط مردم و محیط کار. فروشگاه ایمنی در زمینه تولید و فروش انواع لباس کار تخصصی و کاربردی تخصص دارد. گروه ایمنی در طول فعالیت خود با برقراری ارتباط مستمر با تولیدکنندگان و واردکنندگان این تجهیزات توانسته است محصولات با کیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. همچنین برای مشاهده لیست قیمت پوشاک شیمیایی می توانید به سایت فروشگاه مراجعه کرده و با توجه به نیاز خود محصول را انتخاب و خریداری نمایید.

لباس تنگ دراگر CPS 7900 مناسب برای استفاده حاد: لباس تنگ گازی Drager CPS 7900 محافظت عالی در برابر مواد شیمیایی صنعتی، عوامل بیولوژیکی و سایر مواد سمی ایجاد می کند. به لطف مواد نوآورانه، CPS 7900 برای کار در مناطق انفجاری و رسیدگی به مواد برودتی نیز واجد شرایط است.
در کلاس درس از خود محافظت کنید
لباس محافظ شیمیایی Drager CPS 7900 برای محافظت از پوشنده در هنگام دست زدن به مواد سمی یا خطرناک و ارائه پشتیبانی ضروری در انواع عملیات خطرناک طراحی شده است. کت و شلوار D-mex دارای مقاومت بی نظیر در برابر عناصر مختلف و همچنین محافظت عالی در برابر مکانیکی، گاز مایع و آتش است. Drager CPS 7900 الزامات ادارات آتش نشانی در سراسر جهان، سازمان های جستجو و نجات و استانداردهای صنعتی برای لباس های محافظ قابل استفاده مجدد را برآورده می کند.
D-MEX: امنیت 5 برابر
این کت و شلوار D-Mex از پنج لایه مواد خلاقانه و منحصر به فرد تشکیل شده است. یک لایه الاستومری قوی و همچنین یک لایه مانع مقاوم در برابر مواد شیمیایی در داخل و خارج وجود دارد. این اجازه می دهد تا از ظرفیت کامل محافظتی لباس استفاده شود، حتی اگر مواد بیرونی آسیب دیده باشد. خواص الکترواستاتیکی آن باعث می شود که این لباس در تمام مناطق بالقوه انفجاری استفاده شود. اگر جرقه ای با وجود این پارچه برجسته اتفاق بیفتد، ماده مقاوم در برابر آتش و خود خاموش شونده از پوشنده در برابر سوختگی شدید محافظت می کند. انعطاف پذیری D-mex™ حتی امکان کنترل گازهای مایع مانند آمونیاک را در دمای تماس 80- درجه سانتیگراد فراهم می کند.
راحتی پوشیدن عالی
لباس محافظ شیمیایی استرس را در حین کار سخت در مناطق خطرناک و خطرناک کاهش می دهد. این لباس با برش جدید و ارگونومیک و پنج سایز موجود، بالاترین سطح تحرک را در طول کارها و فعالیت های مختلف به شما می دهد. علاوه بر این، وزن سبک و بهترین کشش کت و شلوار، حرکت پوشنده را تنظیم می کند و انعطاف پذیری کامل را فراهم می کند.
مواد نوآورانه و مفاهیم خدمات جدید باعث کاهش زمان و هزینه های آزمایش و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری شده است. علاوه بر این، کت و شلوار را می توان به راحتی تمیز و ضد عفونی کرد. این به معنای زمان و هزینه کمتر در طول عمر 15 ساله درخواست است.

  • محمد مارانی
  • ۰
  • ۰

بهترین تولید کنندگان لباس کار انواع سبک کار در صنایع مختلف را با بهترین کیفیت تولید و عرضه می کنند تا خریدی راحت و ایمن داشته باشند. هدف اصلی این شرکت ها که از بهترین برندهای لباس کار در تهران هستند، ارائه لباس کار با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای رضایت مشتریان می باشد. برای سفارش لباس کار می توانید با واحد فروش تماس بگیرید. در نمایشگاه پوشاک در نمایشگاه بین المللی تهران می توانید از محصولات این برندها دیدن فرمایید
بهترین تولید کننده لباس کار
تولید کننده لباس کار ایمنی صنعتی ایران
شرکت تولیدی پوشاک ایمن صنعت ایران یکی از بهترین تولیدکنندگان پوشاک کار است که در سال 1389 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید پوشاک باکیفیت آغاز کرد. این شرکت انواع تجهیزات تجاری، اداری و نظامی را با قیمتی مقرون به صرفه و مقرون به صرفه عرضه می کند. انواع طرح ها را در لباس کار این برند مشاهده می کنید.
محصولی از برند لباس کار Ekkon
آکسون نیز یکی از بهترین برندهای پوشاک کار است که تمامی مراحل تولید و طراحی لباس کار خود را زیر نظر کنترل کیفیت و با کمک کادری متعهد و ماهر انواع لباس کار را در بسته بندی مناسب قرار می دهد. و با طرحی از بازار مطلع شد. شما می توانید بسته به نوع کسب و کار خود از بین طرح های این شرکت انتخاب کنید که مقرون به صرفه هستند.
ساخت برند پوشاک مهن دخت
تولیدی میهن دخت نیز یکی از بهترین برندهای لباس کار است که در زمینه طراحی و تولید لباس کار، کفش کار، لباس های تبلیغاتی و تجهیزات صنعتی و ضروری فعالیت می کند. این تولید کننده معتبر از جدیدترین طرح های لباس کار استفاده می کند و از طریق کارگاه تولیدی به روز خود، محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می کند.
تولید کننده لباس کار کامل
در میان دیگر شرکت های پیشرو، یک شرکت تولیدی پوشاک با نام تجاری SETWORKS وجود دارد که فعالیت خود را در مشهد آغاز کرد و با بهره گیری از بهترین پارچه ها و دوخت لباس های مناسب، هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پوشاک کار است و هم اکنون یکی از بهترین لباس کار تولید کنندگان در سراسر جهان جامعه برای گسترش فعالیت های خود انتخاب بهترین طرح لباس کار در این صنعت می تواند راحتی شما را در حین کار تضمین کند.

با نمایندگی برند لباس کار sinawork
سینا ورک نیز یکی از بهترین برندهای لباس کار است که فعالیت خود را در زمینه تولید انواع شلوار، پیراهن، کت و پیراهن کارخانه ای و اداری آغاز کرد و از سال 1375 تاکنون با استفاده از تجربه و دانش خود در زمینه ایمنی. تولید پوشاک و لباس کار نقش خوبی در بازار داخلی دارد. محصولات این تولید کننده تماما از پارچه های مرغوب ایرانی ساخته شده و با قیمت مناسب عرضه می شود.
ابزار ایمن خوب
مجموعه گاوصندوق ابزار نیک یکی از بهترین تولیدکنندگان لباس کار است که در طراحی و ساخت لباس های سنتی و تجهیزات ایمنی بسیار موفق بوده و با کادر مجرب و تجهیزات مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. در این شرکت خوش آتیه می توانید نوع و رنگ مناسب لباس کار را انتخاب کنید.
تولید کننده لباس کار جواهری
شرکت نگین پوشان صنعتی کرجامه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و برترین برندهای پوشاک صنعتی و تجاری می باشد که محصولاتی مانند لباس کار دو تکه، لباس کار تک، مانتو، شلوار، لباس اداری و کارکنان و مانتو زمستانی را به فروش می رساند. او کیفیت فوق العاده ای داشت. شما می توانید لباس کار در سبک های مختلف را از این برند معتبر با قیمت مناسب پیدا کنید.
تولید کننده لباس کار هاکوب
تولیدی پوشاک حکوب یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک کار می باشد که از سال 1389 شروع به کار کرد و پوشاک اداری و صنعتی را در برنامه تولید خود قرار داد. این شرکت محصولاتی را در مکان هایی مانند رستوران ها، آرایشگاه ها، داروخانه ها، مدارس و بسیاری از صنایع دیگر تولید کرده و در سبک ها و طرح های مختلف به فروش می رساند. تمامی این محصولات پارچه ای بادوام و رنگ های متنوع می باشد.ساخته شده توسط برند اکتیو لباس زوبان.
شرکت تولیدی سبحان دخت آریا یکی از بهترین برندهای پوشاک کار است که با ربع قرن فعالیت در زمینه طراحی و تولید لباس کار ایمنی، لباس و لباس تبلیغاتی، لباس مدرسه و بیمارستان توانسته جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. در این بخش صنعت داشته باشد و رضایت مشتریان خود را جلب کند. می توانید یونیفرم ها و لباس های کار خود را از این برندهای معتبر تهیه کنید و از ماندگاری شکل و رنگ آن اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این، قیمت این محصول کاملاً مناسب است.

بهترین برند لباس کار محافظ چیست؟ موضوع این مقاله معرفی بهترین مدل های لباس کار است، لباس کار پوشش محافظی است که افراد هنگام کار در شرایط کاری خاص از آن استفاده می کنند.
لباس کار خوب باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا افراد را از خطرات محافظت کند. این لباس ها باید دست و پا را کاملا بپوشاند و برای فعالیت های مختلف متفاوت است.
بهترین برندهای لباس کار برای مشاغل مختلف
نظرات مختلفی در مورد بهترین برندهای لباس کار وجود دارد و انتخاب بهترین برند به سلیقه، نیازهای کاری و بودجه در دسترس شما بستگی دارد. با این حال، چندین برند معروف لباس کار وجود دارد که از احترام زیادی برخوردار هستند.
در ادامه به برخی از این برندها اشاره خواهم کرد: بوفالو; خودروهای ایرانی; کشور خیاطی؛ سبلان; دیکی و کنیسه
با این حال، هنگام انتخاب یک برند لباس کار، بهتر است نیازها و الزامات شغلی خاص خود را در نظر بگیرید و همچنین نظرات و نظرات کاربران را بخوانید تا برند مناسب خود را پیدا کنید.
بهترین مدل لباس کار
بهترین سبک لباس کار نیز به سلیقه، نیاز و موقعیت کاری شما بستگی دارد. با این حال، در زیر برخی از طرح‌های لباس کار محبوب را که برای کاربردهای مختلف رتبه بالایی دارند، برجسته می‌کنم: طرح سیاه کانادایی Sablan. دوبلور مدل BLK; زیگورات مدل 04 و دوبنده مدل TS.
در انتخاب بهترین مدل لباس کار اما به نیازها و نیازهای کاری خود توجه کنید و از نظرات و تجربیات دیگران نیز برای انتخاب مدل مناسب استفاده کنید.
قیمت لباس کار چقدر است؟
قیمت تمام شده لباس از 300 هزار تا 2 میلیون تومان است اما به طور عمده قیمت لباس کار به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:
برندها: لباس های کار موجود در بازار توسط برندهای مختلف تولید می شوند و هر برندی قیمت خاص خود را دارد. معمولاً پرطرفدارها و پرطرفدارها بالاترین قیمت ها را به همراه دارند.
کیفیت: کیفیت پارچه و ساخت لباس کار به شدت بر ارزش آن تاثیر می گذارد.لباس های مرغوب که از مواد بادوام ساخته شده اند معمولا قیمت بیشتری دارند. برای خرید لباس کار و تجهیزات ایمنی فردی از سایت ایمن صنعت ایران دیدن فرمایید.

 

  • محمد مارانی
  • ۰
  • ۰

اورکت زمستانه

اورکت زمستانه
مانتوهای زمستانی مدل های شیک پاییزی و زمستانی هستند که شما را از سرما و باد محافظت می کنند. مانتوهای زمستانی با رشته های 70-30 یا ویسکوز دوخته می شوند. قسمت داخلی کاپشن زمستانی از مخمل و پشم شیشه ساخته شده است. برای جلوگیری از ورود هوای سرد به داخل کاپشن زمستانی باید از مخمل و پشم شیشه استفاده شود. ژاکت زمستانی دارای دو جیب و یک جیب مخفی برای نگهداری اشیا می باشد. کاپشن های زمستانی طرح هایی دارند. به علاوه، شکل با بدن شما سازگار می شود، بنابراین می توانید به راحتی بدون از دست دادن آزادی حرکت به فعالیت های خود ادامه دهید.
شروع هوای سرد با لباس گرم و راحت پاییزی و زمستانی همراه است و استایلی متفاوت را برای مردان به ارمغان می آورد. تنوع مدل لباس های زمستانی آنقدر زیاد است که می تواند سلیقه های مختلف را برآورده کند. اگر قصد خرید لباس کار زمستانی را دارید، بهتر است با نام مدل های موجود در بازار آشنا شوید، برای آشنایی با انواع لباس کار زمستانی به فروشگاه ایمن صنعت ایران سر بزنید. فروشگاه ایمن صنعت ایران انواع لباس کار را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تولید و به مشتریان عرضه می کند.
پاییز و زمستان سردترین فصول سال هستند پس باید در این فصول برای سفر از لباس های مخصوص استفاده کنیم. یکی از لباس هایی که این روزها به مردم توصیه می شود؛ تاریکه این لباس های گرم و نرم از ما در برابر سرما محافظت می کند و از بیماری ها جلوگیری می کند. از آنجایی که این لباس سال ها پوشیده خواهد شد، بهتر است قبل از تهیه یک سری دستورالعمل ها را بدانید. برای یادگیری این موارد مهم با ما همراه باشید.
Mis on Overcoat؟
قبل از دانستن نکات مهم، بهتر است با این نوع لباس ها آشنا شوید. همانطور که از نام این لباس مشخص است از دو قسمت تشکیل شده است. Over که به معنی بالاست و Coat که یک کت است و اگر این دو را کنار هم بگذاریم یک کت به دست می آید. اصولاً مانتو برای پوشیدن روی مانتو طراحی شده و حتی در فصول سرد سال نیز از آن استفاده می شود.
قد لباس و کت زمستانی
پالتوها معمولا بلند هستند و از سبک ساده و کلاسیک پیروی می کنند. البته این سبک برای افرادی است که ساده هستند. اگر قد بلند هستید بهتر است قد لباستان تا زیر زانو باشد و اگر کوتاه قد هستید بهتر است قد لباستان تا بالای زانو باشد.
افرادی که طرفدار برندهای مختلف هستند نیز لباس هایی می پوشند که با استایل آنها همخوانی دارد. استفاده از این لباس برای آقایان توصیه می شود. شما به راحتی می توانید این لباس را با هر نوع پیراهن و شلواری ست کنید و استایل خاص خود را داشته باشید.

جنس پارچه کت
این لباس زمستانی ویژگی های متفاوتی دارد. ترمه، پشم و کتان از جمله پارچه هایی است که در ساخت و دوخت لباس های زمستانی استفاده می شود. از آنجایی که در این فصل شاهد بارش برف و باران هستیم، بهتر است از لباس های گرم و ضد آب استفاده کنیم.
پارچه کتان یکی از مواد ایده آل برای دوخت این لباس هاست. زیرا این پارچه ساختاری ضخیم دارد و از ورود سرما جلوگیری می کند. فرم پوش با توجه به شرایط و موقعیت هایی که باید این لباس ها را پوشید، پارچه های ساخته شده از مواد مختلف را برای دوخت کت خود ارزیابی کرد.
اولین پارچه؛ این پارچه کتان با ضخامت و مقاومت بالا برای محافظت در برابر سرما می باشد.
نوع دوم پارچه داخلی کرکی است که برای فصول سرد در مناطق کوهستانی و همچنین برای مشاغلی که بیشتر وقت را در بیرون از خانه می گذرانند مناسب است. پوشیدن لباس های ساخته شده از این ماده از شما در برابر دمای پایین محافظت می کند.
نوع سوم پارچه هایی هستند که برای دماهای پایین استفاده می شوند. از این پارچه ها می توان برای طراحی و ساخت کت های محافظ استفاده کرد.
سایز کت
تفاوت آستین لباس های زمستانی با لباس های رسمی تر مثل مانتو و شلوار در این است که آستین های مانتو باید کمی کوتاهتر باشد و آستین های شما پوشیده نباشد، اما در این لباس ها دسته ها بلندتر هستند. زیرا باید سرآستین را کاملا بپوشانند.
بازوهای این لباس باید حتی ساعت مچی فرد را نیز بپوشاند. اگر کت می پوشید و به ساعت مچی یا پیراهن خود نگاه می کنید، باید بدانید که سایز لباس برای شما مناسب نیست.
رنگ لباس کار و لباس زمستانی
انتخاب رنگ لباس به سلیقه فرد بستگی دارد. اگر دوست دارید لباس‌های تیره بپوشید، می‌توانید کت و شلوارهای تیره بپوشید و اگر لباس‌های رنگ روشن دوست دارید، لباس‌هایتان را با رنگ‌های روشن تهیه کنید.
البته اگر از مانتو به عنوان لباس فرم استفاده می کنید، بهتر است با توجه به دو نکته ای که در مورد آن صحبت می کنیم، رنگی را انتخاب کنید؛ انجام دهید.
1. رنگی را انتخاب کنید که با لباس اصلی هماهنگ باشد
2. انتخاب رنگ ها با توجه به محل کار
حال با در نظر گرفتن این ۲ فاکتور، می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید.
سفتی و گشادی کت
ژاکتی که انتخاب می کنید باید متناسب با اندام شما باشد. خیلی کوتاه یا خیلی عریض نیست، زیرا در هر صورت، این شما هستید که می‌پرسید. برای اینکه بتوانید سایز مناسب کت را انتخاب کنید، بهتر است لباس هایی بپوشید که زیر کاپشن پوشیده شوند. برای یافتن سایز مناسب از این لباس ها استفاده کنید و امتحان کنید. اگر هنگام خرید لباس سبک یا گشاد می پوشید؛ سپس بالاتنه شما قوی خواهد شد. البته نباید ژاکت خود را آنقدر گشاد بپوشید که به بدنتان آویزان شود.
یک شرکت آمریکایی بخرید
ژاکت آمریکایی که در ابتدا کت فیلد M65 و M-65 نامیده می شد، در زبان فارسی به نام ژاکت آمریکایی شناخته می شد. تاریخچه مزارع آمریکا به سال 1965 برمی گردد. زمانی که صنایع آلفا تصمیم گرفت محصول جدیدی برای نیروهای مسلح ایالات متحده تولید کند. اگرچه رنگ این ژاکت معمولا سبز است، اما خرید پلیور مشکی آمریکایی در ایران مرسوم است. البته این تصور که اورکت آمریکا مستقیما از آمریکا وارد ایران شده کاملا اشتباه است و بهتر است آن را سوتین طرح اورکت آمریکایی بنامیم.

  • محمد مارانی