بلاگ

  • ۰
  • ۰

کفش ایمنی جاگر

ویژگی های کفش ایمنی Jager:
از آنجایی که کفش ایمنی دلقک در شرایط خاصی استفاده می شود، رویه آن چرمی است که بسته به عملکرد کفش ایمنی متفاوت است. البته معمولا از رویه چرمی استفاده می شود زیرا رویه آن از بین نمی رود زیرا کفش ایمنی یکی از کفش هایی است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند.
جنس زیره کفش ایمنی از جنس PU است. زیرا مقاومت در این کفی ها بسیار زیاد است و اگر فردی در مکانی باشد که خطر ریختن روغن یا هر ماده دیگری وجود داشته باشد، می تواند به پاها نیز آسیب برساند. به طور کلی هنگام استفاده از این زیره کفش دارای روغن و گریس، مواد شیمیایی خوردگی اسیدی و خواص ضد سایش و ضد لغزش است.
جنس آستر داخلی کلیه کفش های ایمنی تولید شده توسط SAFETY JOGGER از توری نایلونی می باشد تا در استفاده طولانی مدت به پا آسیبی وارد نکند. همچنین توجه داشته باشید که کفش های ایمنی عموما باید وزن بسیار سبکی داشته باشند و این کفش ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و وزن سبکی دارند زیرا باعث می شود پای کاربر در حین استفاده آسیب ببیند. بدون درد و خستگی.
ویژگی های کفش ایمنی Jager:
مدل‌های کفش ایمنی هر برند دارای ویژگی‌های خاصی هستند. استثنا در این مورد، این کفش های ایمنی هستند که دارای یک سری ویژگی های خاص هستند. این کفش ها کفش های خاصی هستند که بسیار بادوام هستند و هیچ آسیبی به پا وارد نمی کنند.
این ویژگی ها عبارتند از: ضد الکتریسیته ساکن، مقاومت در برابر سایش، ضربه گیر و لایه بندی، تمامی کفش های ایمنی Jagger دارای این ویژگی ها هستند و می توانید آن ها را در تمامی این کفش ها مشاهده کنید.
درباره Safety Jogger:
این شرکت در سال 2001 فعالیت خود را به عنوان بخشی از گروه کورتینا آغاز کرد که تقریباً 25 میلیون جفت کفش تولید می کند و یکی از بزرگترین توزیع کنندگان کفش در اروپا است. این شرکت با تولید انواع تجهیزات ایمنی مهندسی و صنعتی، پوشاک پزشکی و کفش پیاده روی با کیفیت برتر یکی از برترین برندهای رقابت جهانی می باشد.
کفش های ایمنی مطابق با استانداردهای اروپایی، استرالیایی و آمریکایی جایگاه مهم تری نسبت به کاترپیلار در صنعت ملی پوشاک صنعتی و مهندسی کسب کرده اند. یکی از مزیت های اصلی محصولات این برند بلژیکی عمر مفید بسیار بالا و دوام قابل قبول محصولات در فعالیت های معدنی، ساختمانی و صنعتی می باشد.
تمامی کفش های تولید شده توسط این شرکت دارای زیره های قابل شستشو هستند که راحتی و تهویه را فراهم می کنند. هیچ کاری بدون دست انجام نمی شود، بنابراین دست ها نیاز به محافظت دارند.
این شرکت دستکش های مختلفی را برای مصارف مختلف در صنایع و محیط های کاری مختلف تولید می کند. این شرکت کفش هایی را برای محیط های اسیدی و چرب تولید و به بازار عرضه می کند.
ویژگی های کفش ایمنی Jager:
هر نوع کفش ایمنی که هر برند تولید می کند دارای تعدادی ویژگی منحصر به فرد است. این کفش های ایمنی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و دارای یک سری ویژگی های خاص هستند. این کفش ها دارای زیره های مخصوص با مقاومت بالا می باشد.

در محیط کار احتمال افتادن و سوختن اشیای سنگین وجود دارد و وظیفه لباس کار و کفش ایمنی جگر یا کفش ایمنی قوس دار و ... محافظت از پاهاست که بخش مهمی از زندگی ماست. و پوشیدن این کفش ها الزامی است
کفش ایمنی جاگر انواع مختلفی دارد: کفش ایمنی پنجه کوتاه، کفش ایمنی استیل، کفش ایمنی ورزشی، کفش ایمنی پاشنه بلند، کفش مقاوم در برابر آتش و حرارت و کفش ایمنی ایمنی صنعتی. نکات مهمی که هنگام خرید این محصول باید بدانید. دلیلش این است که مدرکی وجود دارد که گواهی تست کفش ایمنی را نشان می دهد، این گواهی سازنده، کیفیت کفش ایمنی و زمان تست و ساخت کفش را نشان می دهد. کفش ایمنی استاندارد موجود است. مقاومت در برابر بیش از 200 ژول
استفاده از کفش های ناایمن و نامناسب برای محیط کار می تواند به مدت طولانی منجر به بیماری هایی مانند سردرد، چشم درد، درد ستون فقرات و مشکلات جبران ناپذیری شود و به نظر می رسد از نظر بهداشتی نیز از کفش های نامناسب استفاده می شود. پا و باکتری و بوی پا.
کفش ایمنی جگر
همانطور که گفته شد کفش ایمنی جاگر یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای خارجی در بازار کالاهای ایمنی ایران می باشد. مهم ترین مزیت استفاده از این برند معروف دنیا این است که طول عمر و ماندگاری آن نسبت به سایر انواع کفش ایمنی بسیار بیشتر است و تمامی کفش های ایمنی این شرکت بلژیکی در کشور چین تولید و عرضه می شود.
کفش ایمنی جاگر
کفش ایمنی Safety Jager مدل Cosmos با کیفیت ترین و پرفروش ترین محصولات برند Safety Jager می باشد که در سال 1380 در گروه صنعتی CORTINA فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت برندی جهانی و بین المللی در تولید و فروش کفش و انواع کفش ایمنی و تجهیزات محافظ پا ساخته است. تمامی کفش ها و چکمه های این برند با کفی طبی ساخته شده اند که نرم بوده و باعث خستگی کاربر نمی شود.از کفی پلی اورتان مرغوب استفاده شده است.کفی آن قابل شستشو نیز می باشد و زیره تمامی محصولات این کفش ایمنی را در برابر آسیب محافظت می کند. روغن ضد سایش و ضد لغزش ضد شیمیایی و ضد اسید علاوه بر این تمامی محصولات این شرکت معروف خارجی دارای ایمنی کلاس S می باشند.
کفش های ایمنی جوگر ضد میخ و عایق برق بوده و از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار هستند. پنجه این محصول از مواد کامپوزیت مرغوب ساخته شده و کاملاً از پای کاربر در برابر ضربه و آسیب احتمالی محافظت می کند. رویه کفش ایمنی جاگر از چرم ضد چروک و مقاوم ساخته شده است. این چکمه های کار ایمنی Jager Cosmos برای فعالیت های مهندسی و ایمنی ایده آل هستند.
همانطور که در بالا ذکر شد، این کفش های ضد الکتریسیته ساکن به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب، قابل شستشو و ماندگاری طولانی هستند. این کفش ایمنی در فضای باز علاوه بر مقاومت در برابر ضربه، مواد شیمیایی و سایش، در برابر آب و هوا، گرما و سرما نیز مقاوم است. از دیگر ویژگی های این کفش ایمنی در فضای باز می توان به ضد آب، ضد الکتریسیته ساکن و جذب پاشنه اشاره کرد. همچنین قیمت کفش ایمنی جگر را بررسی کنید، کفش ایمنی جگر را در فروشگاه                            ایمن صنعت ایران بخرید.

  • ۰۲/۱۲/۲۵
  • محمد مارانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی