بلاگ

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لباس کار سردخانه imen

لباس کار سردخانه دو سینه
لباس کار سردخانه از افرادی که در شرایط مختلف آب و هوایی قرار دارند محافظت می کند. لباس سردخانه به طور کامل بدن را می پوشاند. این یک لباس سه لایه دو تکه با کلاه است. آستر داخلی لباس کار از نخ پنبه ای است که به جلوگیری از آتش سوزی کمک می کند. لایه بیرونی آن با پلیمر تقویت شده است، در حالی که لایه دوم از در برابر آب و رطوبت گیر ساخته شده است. این لایه از پارچه ضخیم ساخته شده است که از ورود سرما به لباس کار جلوگیری می کند.
ویژگی های تجهیزات سردخانه
کیفیت و استانداردهای دوخت
استفاده پیشرفته از چرخ های صنعتی در تولید
از پارچه ها و مواد اولیه مرغوب استفاده کنید
سایز لباس طبق استانداردهای اتحادیه
چاپ حرارتی با کیفیت و ماندگاری طولانی
ارائه خدمات پس از فروش
تجهیزات و ابزار مورد نیاز در اتاق سرد
سردخانه ها به تجهیزاتی مانند: لباس کار گرم، کلاه ایمنی، عینک محافظ، دستکش به تعداد کارمندان موجود در انبار مجهز هستند.
در صورت قطع برق، باید از محرک روشنایی اضطراری الکتریکی برای نشان دادن راه خروج استفاده شود. اطمینان حاصل کنید که هیچ کس در هر سالن قبل از بسته شدن باقی نمانده است. هدفون مناسب برای محافظت از سیستم شنوایی شما در برابر نویز بیش از حد ضروری است.
پارچه انبار سرد
سردخانه یکی از خطرناک ترین مکان هاست. بنابراین عدم پوشیدن لباس مناسب می تواند سلامت کارگران را به خطر بیندازد و صدمات جدی ایجاد کند. لباس کار سردخانه ای را می توانید از ایمن صنعت ایران سفارش دهید.
مهمترین ویژگی مقاومت در برابر آب است. زیرا دمای اتاق زیر صفر است. بنابراین کارگرانی که در محل کار می کنند باید گرم باشند در این محیط باید در لباس کار دو انبار سرد از پشم شیشه استفاده شود. لباس کار یک یخچال سه لایه است. لایه اول از پارچه مومی و لایه میانی از پشم شیشه استفاده می کند. در نهایت، پرایمر لایه نهایی است.

  • محمد مارانی